وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

یا صاحب الزمان عج


آقا جونم...مهربونم...کی میایی دردت به جونم؟
از خدا همیشه خواستم که بیایی تا من جوونم
اقا جونم...اقا جونم...

اون که دعوت نامه داده اسم ماها را هم نوشته
اگه رامون نده امشب برا صاحب خونه زشته

آقا میشه دستما بگیری که آب از سرم گذشته
دنیای بی تو جهنم با تو اتیشم بهشته

آقا جونم...آقا جونم...مهربونم...کی میایی دردت به جونم؟
از خدا همیشه خواستم که بیایی تا من جوونم
اقا جونم...اقا جونم...



نظرات 1 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

http://parspa.com/?q=regnuser&moref=javadsalehi007
اگه واقعا میخوای تو اینترنت پول در بیاری تو هم عضو شو من عضو شدم ماهی حداقل 40 هزار کاسبم باور کنید میارزه نه پولی میخوای بدی نه چیزی تازه پول هم دریافت میکنی خیلی خوبه پسی سربزنید 3 ماه 150 هزار تومان فقط فقط روزی 20 دیقه کار داری اونم با اینترنت پس فراموشش نکن حتما سر بزنhttp://parspa.com/?q=regnuser&moref=javadsalehi007
اگه دوس داری ازوبلاگت پول دربیاری بدون این که زحمت بکشی مثل من بیا و شروع کن چون از اسم وبلاگت خوشم اومده بهت میدم این لینکا تو هم هرکیا دوس داشتی این لینکا بهش بده چون هرچی بیشتر بیان به نفع من و توست فکر نکن سریع بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد