وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

سخنرانی استاد پناهیان با موضوع" لذت1"

با سلام خدمت عزیزان

مدتی بود که به پیشنهاد دوستان در نظرم بود که در وبلاگم سخنرانی های مورد نیاز جوانان بگذارم . امروز خدا توفیق داد که با این سخنرانی شروع کنم . موضوع این سخنرانی از نظر من واقعا جذاب و مورد نیاز همه است . منبع این سخنرانی سایت مفید امار یاسر است که پیشنهاد میکنم ،حداقل یه بار سر بزنین بهش واقعا جالبه .                التماس دعا



  حجم فایل:13.6 mb

  کیفیت:32 bit

 







نظرات 1 + ارسال نظر
MYTHEME20 چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ http://mytheme20.blogsky.com/

سلام دوست گرامی شما با افتخار لینک شدید ممنون میشم بنر ما رو هم تو وبلاگت قرار بدی

سلام خسته نباشید وبلاگی عالی دارید خوشال میشم ب وب من هم سر بزنید بهترین های قالب و کد وبلاگ و اموزش کامپیوتر در وبلاگ من و ممنون میشم بنر ما رو تو وبلاگتون بذارید

اینم لینکش

http://s1.picofile.com/file/7627050535/1.gif

ساخت بنر هیدر فلش ارم و لوگو و ساخت وبلاگ و اینتر فیس با گمترین هزینه و سریعترین زمان

لطفا دوست گرامی وب منو لینک کنید

تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انواع قالب وکد وبلاگ بنر هیدر لوگو آرم ونشان و اموزش کامپیوتر آدرس http://mytheme20.blogsky.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ، سپس عنوان و لینک خود را در فرم ثبت نمائید تا به صورت اتوماتیک تبادل لینک انجام گردد.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد