وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

تقویم باد صبا

با سلام خدمت دوستان گرامی. امروز تصمیم دارم یه برنامه کاملا کاربردی خدمتتون ارائه بدم .

حتما تا حالا براتون پیش اومده که بخواین مناسبت روز های هفته رو بدونین ولی دسترسی به تقویم نداشته باشین . این برنامه تقویم سال 92 با فرمت جاواست . باد صبا از جمله بهترین تقویم های موبایله که من هم مثل شما فکر میکردم که فقط برای سال 91 کاربرد داره . ولی دیروز که میخواستم برنامه های اضافی تو گوشیم رو حذف کنم تقویم باد صبا توجهم رو جلب کرد و به فکرم رسید که یه بار دیگه امتحانش کنم شاید بتونم بازم ازش استفاده کنم . با کمال تعجب دیدم که برنامه کاملا تاریخ ها رو ،ایام هفته رو و حتی مناسبت ها رو درست نشون میده . امروز تو دانشگاه یکی از دوستان ازم خواست این برنامه رو تو وبلاگ بذارم تا دانلود کنن. امیدوارم به کارتون بیاد . فقط بعداز اجرای برنامه حواستون باشه تا ساعت وتاریخ برنامه رو درست تنظیم کنین. برخی از ویژگیهای تقویم باد صبا :

محیطی با گرافیک بالا

قابلیت تغییر رنگ محیط و تغییر فونت

قابلیت قرار دادن یاداوری در برنامه و قرار دادن زنگ برای انها

قابلیت مشاهده ی مناسبت های هر روز

قابلیت تبدیل تاریخ شمسی به قمری یا میلادی

و ...



  حجم فایل :2.8 mb

  نوع فایل :jar


منبع :mth-co.ir

بابت تاخیر در گذاشتن لینک دانلود شرمنده.امتحانات فرصت نمیذارن برا ادم.



نظرات 1 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام اون جوری که تو انجمن موبایل اول تعریف کرد بودید برنامه های وبلاگتون کاربردی زیاد چنگی به دل نمیزنه
من بیشتر از سایت
www.imperial999.ir
دانلود میکنم هم برنامه و هم بازی های جالبی داره همیشه هم بروزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد