وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

خبر ویژه ی امروز کیهان 14 اردیبهشت

دفعه قبل که قیامت کردید
برای هفت پشت ما کافی است!(خبر ویژه)


یک پایگاه اینترنتی وابسته به اعضای متواری حزب مشارکت، مدعیان حمایت از خاتمی و نامزدی او را به طنز گرفت.
«ندای سبز آزادی» در تحلیلی آمیخته به طنز خود نوشت: فعلا فشارها روی آقای خاتمی زیاد است که بیاید برای نامزدی. ایشان هم هی به تلمیح و تصریح می‌گوید که اگر بیاید از همان مرحله تایید شورای نگهبانش مشکل دارد تا الی آخر. جماعت فشارآور هم می‌گویند شما بیایید ما پشت شما ایستاده‌ایم. یک جوری هم می‌گویند که انگار اگر شورای نگهبان، خاتمی را رد صلاحیت کند آنها خاک فلسطین را به توبره می‌کشند.
این نوشته می‌افزاید: آقای خاتمی که طفلکی ماخوذ به حیاست رویش نمی‌شود بگوید همانقدر که پشت آقای موسوی ایستادید برای هفت پشت هر دو تای ما (چهار پشت شما و سه پشت آقای خاتمی) بس است! تازه این حجم از پشت شما ایستادن در حالی بود که شما از همان نیمه شب برگزاری انتخابات شجاعانه ایستادید و تا به حال تسلیم نشدید و تاکید می‌شد که موسوی دستگیر بشه ایران قیامت میشه. ندای سبز همچنین با به تمسخر گرفتن ادعای فتنه‌گران درباره تقلب و... نوشت: تازه سد شورای نگهبان که رد شود مکافات تبلیغات فرا می‌رسد و ابزارهایی که یکسره دست حکومت است. بعد نوبت به برگزاری انتخابات و حمله به ستادها و کمبود تعرفه‌ها و اینها می‌رسد. بعد محشر شمارش آرا زیر نظر نمایندگان شورای نگهبان و بسیج و سپاه و وزارت کشور است. همه اینها که با انداختن یه تومن به آش، به خیر خوشی تمام شود نوبت تجمیع آرا در ستاد انتخابات وزارت می‌شود که قبلا یک بار 8 میلیون رای را دستکاری کرده‌اند و الان که خبره هستند بعید است دستشان با کمتر از ده دوازده میلیون گرم شود(!)
یادآور می‌شود باندهای فتنه‌گر مدعی تقلب 11 میلیونی در انتخابات سال 88 هرگز توضیح نداده‌اند که با چه رویی می‌خواهند به صحنه برگردند و مجددا دعوت به حضور در انتخابات کنند؟ این در حالی است که اصل ادعای تقلب نیز صرفا اسم رمز برای انجام پروژه از پیش طراحی شده آشوب و ساختارشکنی بود به نحوی که از دل این فتنه‌گری حمله به مقدسات اسلامی پدید آمد. در این زمینه نیز دست‌اندرکاران فتنه و از جمله کسانی مانند خاتمی جزو مجرمان و خیانتکاران اصلی هستند که فضا را برای میدان‌داری گروهک‌های ورشکسته ضد انقلاب فراهم کردند.




با وجود اینکه اقای خاتمی طی فتنه ی امریکایی اسراییلی 88 از موسوی و جنبش سبز حمایت کرده بود ،اما متاسفانه باز هم برخی کاندیداهای ریاست مجهوری(مثلا اقای عارف ) از به کار بردن لفظ فتنه گر برای خاتمی امتناع میکنند و حتی از او حمایت نیز میکنند ،گویا که خیانتهای جنبش سبز در سال 88 را فراموش کرده اند ، ان دشمن شاد شدن ملت ایران که در سخنان اوباما  و  رئیس رژیم اسرائیل  را از یاد نبردیم . 









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد