وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

برنامه باز کننده ی فایلهای zip برای گوشیهای چینی که فرمت mrp را ساپورت میکنند.

سلام خدمت دوستان گرامی .

امروز یه برنامه برای گوشیهای چینی با فرمت mrp براتون گذاشتم . این برنامه فایلهای زیپ شده رو  در داخل گوشیهای چینی شما از حالت فشرده خارج میکند . 



لینک دانلود


لینک دانلود

تبریک به مناسبت انتخابات پرشور و حماسی ملت ایران

با سلام خدمت تمام دوستان و بازدید کننده گان گرامی .

 با توجه به اعلام نتایج  انتخابات روز جمعه ، حضور 72 و اندی درصدی ملت ایران در پای صندوق های رای را به ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و اقای روحانی  تبریک و شاد باش اعلام میکنم ، و همچنین یک خسته نباشید مخصوص خدمت کسانی که در انتخابات شرکت کردند و از این طریق مشت محکمی به دهان امریکا و ایادی استکباری ان زدند. به امید توفیقات روز افزون ملت شریف ایران.


reza kh

نقش دکتر جلیلی در دستگیری "عبدالمالک ریگی" از زبان وزیر اطلاعات"حجت الاسلام مصلحی"





وقتی خبر دستگیری عبدالمالک ریگی تروریست مشهور وابسته به سیا منتشر شد موجی از شادی میان مردم شکل گرفت . در ماجرای این دستگیری همه از ماتشکر کردند و کسی خبر دار نشد که نشاندن هواپیمای حامل ریگی با مسولیت شخص دکتر جلیلی بود. 

ادامه مطلب ...

رهبر : سیاست غلط برخی جریان های سیاسی داخلی


رهبر | محاسبات دنیا این است!

در داخل کشور ما یک مجموعه‌های سیاسی هستند تحلیل‌شان این است، می‌گویند وقتی که طرف خیلی چهرۀ سگی از خودش نشان می‌دهد، شما عقب بنشین. این را قبول دارید شما؟ عقب بنشینیم؟ یا نه؟ معتقد هستید که هرگونه عقب‌نشینی طرف را تشجیع می‌کند، به مجرّدی که دیدند با اخم شما می‌ترسید، می‌گویند آقا! اخم کنید، علاج این آدم اخم است. به مجرّد اینکه دیدند شما تهدید به کتک یا خودِ کتک شما را به عقب‌نشینی وادار می‌کنند می‌گویند دوتا بیشتر بزن تا خوب دیگر از همین حرف‌هایش دست بردارد. طرف این‌جوری است، محاسبات دنیا این است.

منبع : وبلاگ وارثین



گفتمان برتر دکتر جلیلی به روایت تصویر



با سلام خدمت دوستان گرامی امروز میخوام چندتا از عکس های تبلیغاتی دکتر جلیلی با موضوع اقتصادی رو براتون بگذارم .امید وارم بهتون کمک کنه تا فرد اصلح رو انتخاب کنین. {با کلیک کردن بر روی لینک دانلود هر تصویر ، عکس نمایش داده میشود.


  عکس اول

  عکس دوم

 

  عکس سوم

  عکس چهارم

  عکس پنجم

  عکس ششم