وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

وبلاگ تخصصی موبایل جاوا

برنامه های جاوا و مقالات دینی

نقش دکتر جلیلی در دستگیری "عبدالمالک ریگی" از زبان وزیر اطلاعات"حجت الاسلام مصلحی"





وقتی خبر دستگیری عبدالمالک ریگی تروریست مشهور وابسته به سیا منتشر شد موجی از شادی میان مردم شکل گرفت . در ماجرای این دستگیری همه از ماتشکر کردند و کسی خبر دار نشد که نشاندن هواپیمای حامل ریگی با مسولیت شخص دکتر جلیلی بود. 

 وزیر اطلاعات گفت :از انجایی که مابرای هماهنگیهای این عملیات نمیتوانستیم از تلفن استفاده کنیم مجبور شدیم تا از طریق پیغام رسانه با سرلشکر فیروز ابادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و اقای جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ارتباط برقرار کنیم که این امر نیم ساعت به طول انجامید .

در این نیم ساعت خلبانان شجاع نیروی هوایی به پرواز در امدند و نشاندن هواپیمای حامل ریگی توسط انها یک پیغام بزرگ برای دشمن بودکه هر چند ماکمتر در داخل به این موضوع پرداخته ایم اما انها مقاله های فراوانی نوشتند.جلیلی با مسولیت خود تصمیم گرفت جنگنده ها به هر قیمتی شده هواپیمای ریگی را فرود بیاورند.سرلشکر فیروز ابادی تصمیم جلیلی را به نیروی هوایی ابلاغ کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مملکته شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://mamlekate.blogsky.com

سلام ممنون از حضور و نظرتان شما را لینک کردم
اسم وبلاگ شما با محتوای ان مناسبت چندانی ندارد یا مهدی عج

عبدالله یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ق.ظ

والله من که متوجه نشدم، ربط تخصصی موبایل جاوا با ستاد آقای جلیلی چیه

سلام علیکم اقا عبدالله . این وبلاگ از همون اولی هم که ایجاد شده بود قرار بود با موضوع برنامه های موبایل و اپلیکیشن جاوا باشه .ولی وقتی ما وبلاگی درست میکنیم، هدفمون اینه که نظرات خودمون رو به گوش دیگران برسونیم و احیانا از اونا کمک بگیریم . از این لحاظ بعد رسیدن کشورمون به این لحظه ی خطرناک بر خودم واجب دونستم تا اونچه که میدونم رو به اطلاع دیگران برسونم . از طرفی بنده خودم رو اصلا در حد اندازه این نمی دونم که بخوام به عنوان ستاد اقای جلیلی عمل کنم .فقط به نظرم اقای جلیلی اصلح هستن و این نظرم رو اعلام کردم و ستاد هیچ کسی نبودم البته گاهی سخنرانی های رهبر عزیز انقلاب رو میگذاشتم ولی از کسی حمایت نکرده بودم . ولی از طرفی هم حق رو به شما میدم و گفتتون رو درست میدونم پس اگه پیشنهادی برای نام جدید وبلاگ دارید خواهشن بنده رو باخبر کنین. باتشکر

دانشجو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد